1 Haziran 2008

Surya Namaskara - Güneşi Selamlama Serisi

Merhaba.

Suryanamaskara güneşi selamlama serisinin Vivekananda Yoga Üniversitesi tarafından önerilen şeklini aşağıdaki video'lardan izleyerek evde kendiniz de yapmaya başlayabilirsiniz.

Genel Bilgiler:

Uygulama:

önemli not: eller ve ayaklar bir kez yere yerleştirdikten sonra bir daha yerini değiştirmeyin.

Nefes:

Suryanamaskar yapılırken nefesin ne şekilde ayarlanacağını da aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz.

Suryanamaskar Mantraları

Her bir turun başında namaskar mudradayken, aşağıda gördüğünüz mantralar geleneksel olarak tekrar edilir.

1. tur: Aum Mitraya Namah

2. tur: Aum Ravaye Namah

3. tur: Aum Suryaya Namah

4. tur: Aum Bhanave Namah

5. tur: Aum Khagaya Namah

6.tur: Aum Puşne Namah

7. tur: Aum Hirangarbhaya Namah

8. tur: Aum Mariçaye Namah

9. tur: Aum Adityaya Namah

10. tur: Aum Savitre Namah

11. tur: Aum Arkaya Namah

12. tur: Aum Bhaskaraya Namah

Keyifli uygulamalar...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

22 - Çok geçmeden (Hüdhüd) gelip: "Ben, dedi, senin bilmediğin bir şeyi öğrendim. Sebe'den sana çok doğru (ve önemli) bir haber getirdim.

23 - "Gerçekten, onlara hükümdarlık eden, kendisine her türlü imkan verilmiş ve büyük bir tahta sahip olan bir kadınla karşılaştım."

24 - "Onun ve kavminin, Allah'ı bırakıp güneşe secde ettiklerini gördüm. Şeytan, kendilerine yaptıklarını süslü göstermiş de onları doğru yoldan alıkoymuş. Bunun için hidayete giremiyorlar."

25 - "Göklerde ve yerde gizleneni açığa çıkaran, gizlediğinizi ve açıkladığınızı bilen Allah'a secde etmezler."

26 - "(Halbuki) O büyük Arş'ın sahibi olan Allah'tan başka tapılacak yoktur."